Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2011

Λεωφόρος της Βαγδάτης


Λεωφόρος της Βαγδάτης

Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια.


Η Λεωφόρος της Βαγδάτης (στην τουρκική : Bagdat Caddesi ) είναι ένας αστικός δρόμος της ασιατικής Κωνσταντινούπολης , Τουρκία . Η λεωφόρος είναι περίπου 14 χλμ. και εκτείνεται από την περιοχή του Μάλτεπε τα ανατολικά προς την περιοχή του Kadıköy στα δυτικά, σχεδόν παράλληλα με την ακτή της θάλασσας του Μαρμαρά . Το πιο σημαντικό μέρος της λεωφόρου είναι μια ενότητα σε Kadıköy με κίνηση προς μια κατεύθυνση, που πηγαίνει από Bostancı Kızıltoprak σε απόσταση 6 χιλιομέτρων. Όσον αφορά την αξιομνημόνευτο, κυκλοφορία των ατόμων και του περιβάλλοντος, μπορεί να υποτεθεί ότι η Βαγδάτη Avenue είναι στο ανατολικό τμήμα της Κωνσταντινούπολης, όπως τη λεωφόρο Istiklal είναι με το μέρος βόρεια του Κεράτιου από την ευρωπαϊκή πλευρά της πόλης.

Περιγραφή και θέση

Είναι κυρίως μια κατοικημένη περιοχή των ανώτερων τάξεων. Το κόμμα έχει μόνο μία έννοια είναι παλιά πλατάνια και πλαισιώνεται από εμπορικά κέντρα, πολυκαταστήματα, συμπεριλαμβανομένων των ενδυμάτων από διεθνείς μάρκες, εστιατόρια με διεθνή κουζίνα κουζίνα και τα μπαρ, τις καφετέριες, οι έμποροι πολυτελών αυτοκινήτων και των τραπεζών. Η λεωφόρος η ίδια μπορεί να θεωρηθεί ένα μεγάλο εμπορικό κέντρο εν μέρει σε εξωτερικούς χώρους, όπου πολλά καταστήματα είναι ανοικτά όλη την ημέρα, συμπεριλαμβανομένων των Κυριακών. Το καλοκαίρι και τα σαββατοκύριακα, είναι οι εκδρομές που γεμίζουν με πλήθη βόλτες και ψώνια παράθυρο. Κυκλοφορίας είναι σχεδόν πάντα συμφόρηση.
Οι γειτονιές, μέσω των οποίων περνά η λεωφόρος, από ανατολή προς δύση: Cevizli, Μάλτεπε, İdealtepe, Kucukyali, Altıntepe, Bostancı, Çatalçeşme, Suadiye, Şaşkınbakkal, Erenkoy, Caddebostan, Göztepe, Çiftehavuzlar, Selamiçeşme, και Feneryolu Kızıltoprak. Το πιο πολυσύχναστο τέταρτα είναι μεταξύ Suadiye και Caddebostan (συμπεριλαμβανομένων και των δύο), η οποία συγκεντρώνει τα περισσότερα από τα εμπορικά κέντρα και καταστήματα μόδας.
Η λεωφόρος έχει διάφορες εναλλακτικές λύσεις όσον αφορά τις μεταφορές. Εκτός από το λεωφορείο και ταξί, υπάρχει ένα προαστιακό που τρέχει παράλληλα προς τη Βόρεια Λεωφόρου και Pier "λεωφορεία της θάλασσας" ( Deniz otobüsü , πλοίο καταμαράν γρήγορα) σε Kadıköy και Bostancı σύνδεση με την ευρωπαϊκή πλευρά της Κωνσταντινούπολης. Σε Bostancı υπάρχουν ακόμα πλοία παραδοσιακή, τη σύνδεση με την ευρωπαϊκή πλευρά και το νησί του Principe .
Από τη δεκαετία του 1960 η άτυπη αγωνιστικά αυτοκίνητα (βλέπε splits ) είναι ένα είδος υποκουλτούρας Avenue. Οι νέοι που χρησιμοποιείται η λεωφόρος για τους εύπορους κάνει με αγωνιστικά αυτοκίνητα που εισάγονται μυών τους. Πολλά από αυτά είναι πλέον μεσήλικες ενήλικες που εξακολουθούν να ήθελε να ξαναζήσει τις ημέρες τους νεότερους στην οποία φαντάστηκαν τους οδηγούς αγώνων. Στη δεκαετία του 1990 υπήρξε μια αύξηση στους αγώνες και στο τέλος της δεκαετίας, αγωνιστικά νύχτα προκάλεσε πολλά θανατηφόρα ατυχήματα, η οποία μειώθηκε δραματικά μόνο χάρη στην επαγρύπνηση της αστυνομίας. [1]
Ιστορία

Η προέλευση της λεωφόρου της Βαγδάτης χρονολογείται από τη Βυζαντινή Αυτοκρατορία , όταν ήταν μέρος του δρόμου που συνδέει την Κωνσταντινούπολη με την Ανατολία . Αργότερα, κατά τη διάρκεια της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας , ήταν μια εμπορική και στρατιωτική οδό. Ο δρόμος πήρε το όνομά της Βαγδάτης μετά την κατάκτηση της πόλης από τον Σουλτάνο Μουράτ IV το 1638. Ο αρχικός δρόμος είχε την αρχή της στην Üsküdar και πέρασε μέσα από τα λιβάδια Haydarpaşa πριν φθάσει την τρέχουσα διαδρομή της λεωφόρου Kızıltoprak. Οι Οθωμανοί χτισμένο βρύσες με χώρους λατρείας κατά μήκος του δρόμου για τους ταξιδιώτες που φθάνουν ή αναχωρούν από την πόλη. Μερικές από τις γειτονιές κατά μήκος της λεωφόρου είναι τα ονόματα αυτών των πηγών (τουρκικά: Τσεσμέ ), όπως Söğütlüçeşme (Πηγή Willow ), και Selamiçeşme Çatalçeşme (Πηγή διακλάδωση).
Κατά τη διάρκεια της βασιλείας του Abd-ul-Hamid II (1876-1909), μερικά πασάδες (κυβερνήτες), ανώτερα στελέχη και άλλους αξιωματούχους και πλούσιοι έμποροι που ήθελαν να είναι όσο πιο κοντά στο παλάτι αγόρασε οικόπεδα γύρω από τη λεωφόρο της Βαγδάτης και πολυτελείς επαύλεις ανεγέρθηκε το ξύλο, μερικά από τα οποία εξακολουθούν να υπάρχουν.
Πριν από το Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο η λεωφόρος ήταν στρωμένο με καλντερίμι πέτρα και κάρα χρησιμοποιούνταν ως μεταφορά. Στα πρώτα χρόνια της δημοκρατίας, η αρχική πεζοδρόμιο καλύφθηκε με άσφαλτο και έχτισε μια σειρά από ηλεκτρικά μεταξύ Kadıköy και Bostancı. Μέχρι τη δεκαετία του 1960, οι περιοχές γύρω από τη λεωφόρο χρησιμοποιήθηκαν ως καλοκαιρινό θέρετρο για τους μεσαίας τάξης οικογένειες που ζούσαν υψηλό και το υπόλοιπο του έτους κατά το ευρωπαϊκό τμήμα της Κωνσταντινούπολης, όπου είχαν θέσεις εργασίας και τις επιχειρήσεις τους. Μετά το άνοιγμα των γέφυρα του Βοσπόρου το 1973, με τη μορφή καλοκαίρι του χαμηλά σπίτια κατεδαφίστηκαν για να κάνουν τον τρόπο για πολυώροφα συγκροτήματα και η περιοχή έγινε ένα από τα πιο περιζήτητα κατοικημένες περιοχές της πόλης.

Κέντρο για εορτασμούς

Όπως και η πλατεία Ταξίμ , από την άλλη πλευρά του Βοσπόρου, η Βαγδάτη Avenue είναι η σκηνή του πολλές γιορτές και εκδηλώσεις για να γιορτάσουν συγκεντρώσεις εκδηλώσεις, όπως διακοπές ή αθλητικές νίκες. Την παραμονή της Ημέρας Δημοκρατίας, εορτάζεται στις 29 Οκτωβρίου, ακολουθεί μια μεγάλη στάση στην λεωφόρο.
Η λεωφόρος είναι επίσης η σκηνή των εορτασμών της νίκες από τα κύρια τοπικά club Φενέρμπαχτσε Spor Kulübü . Κάθε φορά που κερδίζει ητουρκική League Soccer , η λεωφόρος βλέποντας ένα πραγματικό καρναβάλι, με χορούς τραγούδια, και τα αυτοκίνητα κορνάρουν όλη τη νύχτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου